DATADRIVEN OPTIMALISATIE VAN CREATIE

DATADRIVEN OPTIMALISATIE VAN CREATIE

Het moeilijke van creatie is dat iedereen iets anders 'mooi' of belangrijk vindt. Wij benaderen creatie, net als de rest van ons werk, objectief en baseren onze concepten en creatie zoveel mogelijk op insights. Juist, omdat dit feiten zijn en je zo weg kunt blijven van sentiment en aannames. Met name omdat creatie zo succesbepalend is, vinden wij dit van cruciaal belang en onlosmakelijk verbonden met de rest van onze dienstverlening.

Objectieve creatie

Optimaliseren
Daarnaast zien wij het optimaliseren van creatie niet als falen of het wegnemen van creativiteit. We zien dit als een fundamenteel onderdeel van de algemene creatie-ontwikkeling. En doordat wij hier zowel de creatie ontwikkelen, als de campagnes inboeken kunnen we real-time zien wat wel en vooral ook niet werkt, om hier vervolgens op te anticiperen. Want zeg nu zelf, is het niet vreemd dat we wel optimaliseren op CPM of CTR, maar niet op de boodschap die deze resultaten beïnvloedt?

De resultaten zien wij als voeding voor het optimaliseren van de huidige en natuurlijk de vervolgcampagnes (insights). Zo kunnen we steeds beter voorspellen en adviseren wat nodig is om de gewenste KPI’s te behalen.

volgende service

WEB DEVELOPMENT