CONTENTSTRATEGIEËN

CONTENTSTRATEGIEËN

Contentcreatie is een begrip dat inmiddels allesomvattend is geworden. Het gaat niet meer om content voor een bepaald medium, maar meer om passende content-vormen binnen de juiste mix van mediatypen. Wanneer we zijn betrokken in de startfase, kunnen we strategisch meedenken over het benutten van kansen en specifieke eisen voor de gekozen mediumtypes (dit scheelt in de productiefase veel geld!).

Zien - Denken -
Creëren & Doen

De keuze voor deze typen dienen kritisch te worden getoetst, omdat ieder type zijn eigen UPS’s, gebruik en eisen heeft. Door onze geïntegreerde manier van werken en denken binnen het bureau, kunnen we onderbouwd advies geven over de in te zetten typen. Wat ons betreft zijn er altijd twee zaken cruciaal tijdens de ontwikkeling van contentstrategieën:

1. Je doelgroep moet er vrijwillig zijn tijd aan willen besteden.

2.
 De content(strategie) draagt structureel bij aan het merk of doelstellingen.

Uit de strategie, die we middels het 'Zien - Denken - Creëren & Doen' -principe ontwikkelen, blijkt welke vormen van content er nodig zijn. Vanzelfsprekend kunnen wij dit in zijn geheel voor je produceren.

volgende service

CONTENTPRODUCTIE