Jij wilt, als opdrachtgever, de scherpst mogelijke prijs. En terecht! Wij gaan nog een stapje verder en gaan voor ‘meest efficiënt’. We garanderen dan ook de meest kwalitatieve inkoop, tegen de best mogelijke prijs. De onderhandelingen doen we met evenveel passie, als het maken van het plan zelf. En vanzelfsprekend volledig transparant, want ook dat doen we Duidelijk Anders.
Mediaxplain* ademt transparantie; dat doen we al vanaf de dag dat we begonnen. Dag in dag uit doen we ons stinkende best om de laagste prijzen te realiseren en de onderhandelde tarieven berekenen we precies zo door. Tijdens en na het proces laten we exact zien wat we voor jullie verdiend hebben. Dat zijn vaak leuke gesprekken!
Als je veel inkoopt, heb je veel kennis en ervaring. Al deze data van inkoop hebben we gebundeld en zo hebben we een scherp beeld van wat media mag kosten: de Benchmark. Onze inkoper houdt de prijzen continu in de gaten en onderhandelingen houden nooit op. Zo weet jij als klant dat je nooit teveel betaalt.
Niets zo veranderlijk als het medialandschap. Door er bovenop te zitten, kunnen we snel inspelen op veranderingen en innovaties. We blijven pionieren om het effect te maximaliseren en de kosten te drukken.
Jaarcontracten aangaan met uitgevers kan soms buitengewoon lucratief zijn. De uitgever is dan ook zeker van de omzet die hij realiseert. Wij weten als geen ander wanneer we juist moeten kiezen tussen jaar afspraken en ad hoc afspraken. Ga met ons in gesprek en we nemen je van A tot Z mee in de inkooptactiek.
Het vastleggen bij een uitgever kan weliswaar interessant zijn voor de prijs, maar dan moet je ook zeker zijn van het effect van de campagne. Als je meer behoefte hebt aan flexibiliteit of juist van een last minute gebruik wilt maken, dan adviseren we doorgaans om ad hoc in te kopen. Het voordeel hiervan is, dat we daarna nog steeds kunnen optimaliseren. Ook op prijs.