Nieuws

Duidelijk anders

Koga 800X400
28 mei 2019

PACE - FEEL THE BEAT OF THE CITY

Voor Koga hebben we een complete campagne gedraaid, waarbij verschillende disciplines betrokken waren. De doelstelling was awareness realiseren voor KOGA PACE. De doelgroep die zich sportief en dynamisch voortbeweegt, maar wel ultiem comfort verlangen: Demanding Bike Lovers. Je voort bewegen in het ritme van de stad.

Op basis hiervan hebben we alle creatie voor OOH en digitale uitingen mogen uitwerken. Om awareness te creëren wilden we zoveel mogelijk werken met grote beelden. OOH leent zich voor zowel impact als bereik. De doelgroep bevindt zich in 4 grote steden: Amsterdam, Den-Haag, Rotterdam en Eindhoven. Door de inzet van verschillende formaten in de omgeving van de doelgroep wordt ook een hoge impact behaald. Om het nog persoonlijker te maken hebben we per stad herkenbare gebouwen gebruikt als achtergrond in de uiting. De PACE fiets door de stad op de beat van de city. In Eindhoven is dat het Philips stadion, in Rotterdam de Erasmusbrug, de skyline in Den-Haag en in Amsterdam de gebouwen aan het IJ.

In alle digitale uitingen bewegen de geluidsgolven door de stad en deze kleurt mee naar fietstype: feeling the beat of the city. Ze worden groot getoond op de WoW in Rotterdam, de Tower in Eindhoven en bij de Zuidas in Amsterdam. Ook zijn deze verwerkt in alle HTML5 banners. Als klapstuk van de campagne is ook een steigerdoek van 315m2 op de kruising van de Overtoom en de Eerste Constantijn Huijgestraat ingezet.