16 mrt 2020 - Nieuws

Ons huidige Coronabeleid

Ons huidige Coronabeleid
Ons huidige Coronabeleid


Beste relatie,

De coronacrisis verandert met het uur en wij zien ons met de nieuwe maatregelen die de overheid heeft afgekondigd genoodzaakt om het beleid wederom aan te scherpen. In deze mail willen we je informeren welke maatregelen wij hebben genomen en wat we doen om jouw belangen als klant van Mediaxplain* zo goed mogelijk te blijven behartigen.

Afspraken
In ieder geval tot 6 april vinden er geen afspraken plaats waarbij we elkaar persoonlijk ontmoeten. Alle afspraken gaan vooralsnog telefonisch of via videoconferencing. Jouw contactpersoon binnen Mediaxplain* kan je desgewenst uitnodigen voor een videocall waarin je een unieke link toegestuurd krijgt om – na een klik daarop - de call via een device met camera en microfoon eenvoudig bij te wonen.

Bezetting kantoor
Mediaxplain* volgt het advies van de overheid en we streven er naar om de bezetting op kantoor de komende periode zo klein mogelijk te houden. Vrijwel alle collega’s van Mediaxplain* werken daarom vanaf maandag 16 maart vanuit huis en dat duurt tot in ieder geval 6 april. Een paar keer per week zijn het senior management en de teamleads op kantoor aanwezig om zaken onderling af te stemmen en te coördineren. Voor de komende dagen/weken bekijken we van dag tot dag wat er nodig is om zaken in goede banen te leiden.

Jouw opdrachten/campagnes
Mediaxplain* werkt met Microsoft 365 en dat betekent dat alle informatie waarmee we werken veilig is opgeslagen in de Cloud en dat we via MFA, als we niet op kantoor aanwezig zijn, ook veilig thuis kunnen werken en toegang hebben tot alle benodigde informatie. Daarnaast maken we voor de onderlinge afstemming van werkzaamheden gebruik van Microsoft Teams zodat de voortgang van projecten goed gevolgd kan worden. Voor lopende of startende campagnes hebben we vanuit huis toegang tot alle systemen die nodig zijn om campagnes te creëren, plannen, boeken, managen en/of te optimaliseren.

Contactpersoon benaderen
Omdat vrijwel al onze collega’s vanuit huis werken is het verreweg het meest praktisch om jouw contactpersoon direct via mail of zijn/haar mobiel nummer te benaderen. Je vraag zal vervolgens via de hierboven genoemde mogelijkheden door het team worden behandeld.

Tot slot
We hopen je hiermee voldoende te informeren over de manier van werken die we de komende weken zullen volgen. We hanteren zo een werkwijze die ervoor zorgt dat we jouw belangen ook in deze tijden optimaal kunnen behartigen. We zijn er van overtuigd dat deze crisis over afzienbare tijd weer zal afzwakken. Onze economie zal door dit alles een forse veer gaan laten en iedereen zal hard aan het werk moeten om de opgelopen schade weer te herstellen. En hoe tegenstrijdig dit ook klinkt, wij denken dat de snelste weg naar herstel wordt gevonden als je er na de crisis gelijk weer staat. Dat hebben we gezien na 9/11, na de financiële crisis en na de double dip. Mocht je daar behoefte aan hebben, dan denken we graag met je mee om de mogelijkheden in kaart te brengen wat je kan doen op het moment dat het weer beter gaat.