Nieuws

Duidelijk anders

Erwinjoostlieven
9 mei 2017

Nieuwe gezichten: Erwin, Joost en Lieven

Het onafhankelijke strategische mediabureau Mediaxplain* trekt drie nieuwe aanwinsten aan om te blijven innoveren op het on- en offline gebied. Met zijn analytische aanpak en kennis op het gebied van Out Of Home versterkt Erwin Blokker de organisatie als Media Consultant. De gemotiveerde Joost Bijzitter ondersteunt het offline team als Media Planner en met zijn jarenlange ervaring is Lieven van Wieringen aangesteld als Digital Manager. Met zijn vooruitstrevende blik op de toekomst brengt hij online en offline dichter bij elkaar.

Erwin Blokker heeft drie en een half jaar gewerkt als Out Of Home Media Consultant bij Kinetic. Hij gaat nu aan de slag als Media Consultant bij Mediaxplain*. Daar waar hij zich voorheen richtte op één mediumtype, spreekt de bredere aanpak en het denken vanuit de doelstelling vanuit de klant hem aan. “Gun en CC zijn échte ondernemers en staan open voor verandering en groei. Met deze mentaliteit en een brede focus waarbij meerdere disciplines samenkomen, kan er eerder en sneller ingespeeld worden op de kansen in de markt. Een innovatieve manier van werken waar ik mij goed in kan vinden”, aldus Blokker.

Joost Bijzitter is dit jaar afgestudeerd aan de opleiding Commerciële Economie op het Saxion in Deventer. Zijn eerste kennismaking in de mediawereld heeft hij opgedaan bij Great Magazines, onderdeel van uitgeverij Mobility Media. Bij Mediaxplain* ziet hij veel ruimte en mogelijkheden om zichzelf te ontwikkelen op zowel zakelijk als persoonlijk vlak. Met zijn oog voor detail en sterk verantwoordelijkheidsgevoel gaat hij zich inzetten voor onder andere TUI, Goede Doelen Loterijen en LG. “Ik ben omgeven door gedreven vakmensen en verheug me op een leerzame en inspirerende tijd bij Mediaxplain*”, aldus Bijzitter.

Lieven van Wieringen begon zijn carrière zestien jaar geleden in de Banking & Finance sector. Hij miste de creativiteit in zijn vak en maakte vervolgens de overstap naar digital media. Zo werkte hij voor verschillende publishers en mediabureaus op account en business development. In de functie van Digital Manager ligt zijn focus op de ontwikkeling van digitale mediastrategieën en het verder commercieel uitbouwen van Mediaxplain*: “Het bureaulandschap verandert snel. De organisatie van nu moet daarom ook veranderen om klaar te zijn voor de toekomst waarbij de nadruk ligt op kwaliteit, innovatie en transparantie.”