Nieuws

Duidelijk anders

Mxp Was Here November
20 november 2018

MXP WAS HERE

Match made in bathroom-heaven
Niks is heerlijker dan ongegeneerd binnenkijken bij mensen thuis. Dat dachten Baderie en Funda ook! Beide organisaties speelden hier, ieder afzonderlijk, al op in: Baderie met hun speciale binnenkijkers-pagina en Funda met hun 5x concept, waarbij ze wekelijks 5 huizen uitlichten binnen een bepaald thema. Nóg leuker werd het toen Mediaxplain* het idee opperde deze twee initiatieven aan elkaar te koppelen en wel binnen het thema badkamertegels. Een match made in heaven zo bleek uit de resultaten.

De bezoekers vanuit deze inzet bleken uitermate geïnteresseerd in Baderie. Zo was de gemiddelde bezoektijd 1.40 min en werden er gemiddeld 3,9 pagina’s per sessie bezocht, wat uiteraard ook resulteerde in een lage bounce rate. Ook is er een click-out ratio naar de Baderie website vanuit het artikel gerealiseerd van bijna 5%, terwijl de benchmark van Funda 1% is. En dit alles terwijl we per artikel view slechts € 0.13 hebben betaald, normaliter ligt dit rond de € 0.80 á € 1.

Wil je weten welke match made in heaven er op jou ligt te wachten? Neem contact op met Mediaxplain*, we denken graag met je mee!

Tijd om te bingewatchen...
Videoland blijft maar nieuwe content toevoegen! Zo is onlangs ook de Amerikaanse actiethriller-serie 'Condor' toegevoegd aan het ruime aanbod. Een spannende serie waarin een jonge CIA-analist een complot ontdekt dat miljoenen levens in gevaar brengt. Een soort 24 meets Homeland. Mediaxplain* verzorgde de introductie in de media van deze must-watch. Naast een combinatie van advertenties en redactioneel in Metro werd er tevens een content samenwerking met News media opgezet. Hier zorgden geïntegreerde videoseeding op Dumpert, een second post op Geenstijl, inclusief  teasers op de social media kanalen en een in-program item in Dumpert Reeten (afl. 147), ervoor dat niemand om de start van ‘Condor’ heen kon.