10 okt 2019 - Nieuws

Interior-ista's komen samen in de woonmaand

Interior-ista's komen samen in de woonmaand

Oktober is de maand waarin wonen centraal staat, het uitgelezen moment voor DIY verfmerk Rust-Oleum om iets moois neer te zetten! Mediaxplain* organiseerde het Sparkle Your World event in Utrecht en nodigde uit haar netwerk interieur fanaten uit om samen te komen. Op deze dag gingen de genodigden aan de slag tijdens de Do-It-Yourself sessie waarbij de nieuwe glitter verf van Rust-Oleum het middelpunt was. Ook werd er een inspiratiesessie gegeven door niemand minder dan Frans Uyterlinde, bekend van VT wonen! Het evenement eindigde met een fotoshoot, uiteraard inclusief eindresultaat van de DIY sessie, en een netwerkborrel.

Het doel van dit evenement was in contact komen met de fans van het merk en aandacht genereren op online- en social media voor het merk. Na het evenement was er een duidelijke groei in interesse zichtbaar onder interieurfanaten die actief zijn op Instagram en online blogs. De ROI voor deze campagne is daarnaast ook met meer dan 900% behaald!