Nieuws

Duidelijk anders

Carolina
2 april 2019

De Huishoudbeurs

De Huishoudbeurs 2019 zit er weer op en wat was het een feest! Van 16 t/m 24 februari stond Amsterdam RAI in het teken van liefde en lust (en nog zoveel meer!). Het grootste vriendinnenfeest van Nederland werd dit jaar geheel in een nieuw jasje gestoken en de beurs was ingericht op verschillende interessegebieden, namelijk: Fashion & Beauty, Food & Drinks, Family & Fun, Happy & Health en Home Sweet Home. Zo konden fashionliefhebbers hun hart ophalen tijdens modeshows van o.a. Addy van den Krommenacker. Foodies konden een professionele winetasting doen en er was zelfs een Virtual Reality erotische experience met Mister Grey in de hoofdrol!

Voor Mediaxplain* de uitdaging om de vernieuwde Huishoudbeurs onder de aandacht te brengen in Nederland. Dit werd middels RTV, Digital en Influencer Marketing gerealiseerd. Zo werden influencers als Serena Verbon en Foodie-ness ingezet om in aanloop naar de Huishoudbeurs hun volgers te enthousiasmeren op Instagram en was de Huishoudbeurs zichtbaar op zowel YouTube als TV.