06 dec 2019 - Nieuws

Dé favoriete kruidnootsmaak van Nederland

Dé favoriete kruidnootsmaak van Nederland

Mediaxplain* heeft in samenwerking met Bolletje het online gedeelte van Bolletjes Kruidnoten Challenge opgezet met als doel: dé ultieme kruidnootsmaak van Nederland ontdekken. De consument kreeg de kans om ideeën voor een nieuwe kruidnootsmaak in te zenden. Bolletje toont hiermee vertrouwen in de fans van het merk en laat zich volledig inspireren door de consument. De winnaar mag 250 kilo doneren aan de Voedselbank en krijgt zelf ook nog eens twintig kilo in de door hem of haar bedachte smaak!

De challenge werd via de social media kanalen van Bolletje verspreid. De challenge was een succes, want er stroomde bijna 9.000 ideeën en behaalde een bereik van ruim 600.000! Uit alle aanmeldingen werden vervolgens 10 smaken genomineerd, waar mensen op konden stemmen. De finalisten van Bolletjes Kruidnoten Challenge zijn op 5 december bekend gemaakt: Red Velvet, Carrot Cake en Hazelnoot Praliné Crunch. Welke smaak is jouw favoriet? Houd de social kanalen van Bolletje in de gaten voor meer informatie!