Nieuws

Duidelijk anders

Header
24 november 2017

Bolletje Bakkers Speltkruidnoten. Niet eerder heeft de Sint zo genoten!

’t Heerlijk avondje moet nog komen, maar Sinterklaas heeft niet stilgezeten! Afgelopen maand racete de Sint samen met Mediaxplain* het land door om surprises met de ultieme WOW factor af te leveren aan influencers en journalisten. De aanleiding hiervoor was de lancering van Bolletje Bakkers Speltkruidnoten in drie verrukkelijke smaken: cranberry, hazelnoot en koffie!

Dit vroeg om spraakmakende PR campagne helemaal in Sinterklaasstijl.  Van een ‘Persgedicht’, tot gepersonaliseerde (Instagramwaardige) surprises, inclusief Bolletje Bakkers Speltkruidnoten. Zo kreeg Charlotte van Charlies Kitchen een levensgrote halter, omdat we weten dat ze vaak in de sportschool te vinden is, de kersverse mama Pauline van Uit Pauline’s Keuken een megafopspeen en sushilover Kiki Duren kreeg een gigantische maki.

De nieuwe speltkruidnoten werden door deze sympathieke en creatieve PR-activatie massaal op online platforms en social media gedeeld en omarmd door liefhebbend Nederland. Door een persoonlijke en attente benadering hebben Mediaxplain* en Bolletje traditionele free publicity gerealiseerd, in een mediawereld waarin paid media steeds dominanter lijkt te zijn.

Benieuwd met welke sympathieke activatie we jouw merk op een creatieve manier onder de aandacht kunnen brengen? Neem gerust contact op!