Nieuws

Duidelijk anders

Gwoon Website
6 juli 2017

G’WOON: HUISMERK SUPERUNIE KLANT BIJ MEDIAXPLAIN*

Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retail organisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon. Ter ere van dit nieuwe merk startte afgelopen week de opvallende campagne ‘Nederland houdt van g’woon’. Roorda Reclamebureau ontwikkelde de campagne terwijl marketing- en mediabureau Mediaxplain* de  mediastrategie en -inkoop verzorgde. Het bure...

Sorry Kim Dat Ik Het Niet Kon Uitleggen Nieuw
6 juli 2017

EVEN VOORSTELLEN: JASPER & JAAP

Marketing- en mediabureau Mediaxplain* groeit en is sinds deze maand twee talenten rijker: Jasper Achterberg en Jaap Smeeing. Het bureau verwelkomt Jasper als Accountmanager en stelt Jaap aan als Consultant ter versterking van het Social Media team.  Jasper werkte de afgelopen drieënhalf jaar bij ZIGT als Mediaconsultant. Bij M...

Erwinjoost
9 mei 2017

Nieuwe gezichten: Erwin en Joost

Het onafhankelijke strategische mediabureau Mediaxplain* trekt twee nieuwe aanwinsten aan. Met zijn analytische aanpak en kennis op het gebied van Out Of Home versterkt Erwin Blokker de organisatie als Media Consultant. De gemotiveerde Joost Bijzitter ondersteunt het offline team als Media Planner.Erwin Blokker heeft drie en een half...

Beeld Samen Komen We Steeds Dichterbij
4 mei 2017

MEDIAXPLAIN* EN KWF KANKERBESTRIJDING SLAAN HANDEN INEEN

Mediaxplain* verwelkomt KWF Kankerbestrijding als nieuwe klant. De keuze voor het bureau kwam tot stand na een pitch, waarin Mediaxplain* de beste partner bleek te zijn. Het bureau gaat KWF ondersteunen in de overkoepelende paid, owned en earned strategie en de campagneplanning van verschillende mediacampagnes.De missie van KWF...