VSM

VSM Nisyleen
Pelargonium
Productintroducties

BRIEFING

Twee sterke productintroducties realiseren binnen een zeer competitieve verkoudheidsmarkt

UITWERKING

Uit onderzoek, uitgevoerd door Mediaxplain*, bleek dat de Nederlanders verkoudheid niet zien als reden om zich ziek te melden ondanks dat men zich echt belabberd voelt. Ook bleek dat de oorzaak van verkoudheid in de perceptie van de doelgroep onlosmakelijk verbonden is met het weer. Maximale relevantie is daarom in de campagne gerealiseerd door de deze te linken aan werk & weer.

Doelstelling
  • VSM Nisyleen Pelargonium druppels en tabletten bij de doelgroep introduceren en trial stimuleren
Deliverables
  • DOOH
  • TV Billboard
  • PR Publicaties
  • HTML 5 Banners
Men wil het liefste zo snel mogelijk van die verkoudheid af.

Mediaxplain* en VSM hebben de claim ‘sneller van je verkoudheid af’ kracht bij gezet door de communicatieve introductie van twee nieuwe VSM verkoudheidsproducten.

Middels PR-onderzoek zijn verkoudheid en de bijbehorende ongemakken onderzocht onder Nederlanders. Dat heeft gezorgd voor unieke content vanuit het merk dat breed is opgepikt door relevante print en online media.

Resultaten

25 MLN

Contacten gerealiseerd