VSM DERMA

MEDIAXPLAIN* DEELT DE LIEFDE 360⁰

VSM Derma versterkt de natuurlijke kracht van de huid en zorgt dat deze weer gezond aanvoelt.  Deze waarden zijn in ieder VSM Derma product terug te vinden. De producten van VSM Derma bevatten natuurlijke ingrediënten die het zelfherstellend vermogen van de huid ondersteunen.  Mooie producteigenschappen waar wij bij Mediaxplain* van houden. Hoog tijd om deze liefde te delen! 

Vsm3 Nb

SHARING & CARING

Onze influencer specialisten ontwikkelden een contentstrategie in samenwerking met vier enthousiaste nieuwe VSM ambassadeurs. Omdat producten als Derma Calendulan zon en Derma Cardiflor zon niet het hele jaar door gebruikt worden, speelde seasonality een belangrijke rol in de content. Op subtiele en natuurlijk wijze ontwikkelden de ambassadeurs ‘likeable & shareable’ content die zij via hun platform en social kanalen deelden. Dit terwijl ons team van offline planners, creatie en social toppers zorgden voor 360⁰ doorvertaling op owned en paid kanalen van VSM. Ook de lezeressen van VIVA en Flair werden geïnformeerd over de persoonlijke huidverzorgingstips van de ambassadeurs, middels een partnership met Sanoma. Leuk om te weten: onze in-house creatie afdeling heeft deze doorvertaling gevisualiseerd. 

Vsmfbgroter

HET RESULTAAT

De doelstellingen? De juiste doelgroepen bereiken, op de juiste kanalen, met de juiste content – op het juiste tijdstip. Enerzijds realiseerden we awareness rondom de VSM Derma producten, terwijl we een groot bereik opbouwden met verschillende contactmomenten binnen de doelgroep. Anderzijds resulteerde de content op social media in engagement omtrent de kernwaarden van VSM Derma. De 360⁰ campagne bereikte honderdduizenden vrouwen, die stuk voor stuk een gezonde huid belangrijk vinden. Maar misschien nog wel mooier… de content bleek doelstelling overtreffend een echte conversatie starter: online deelden vrouwen uitvoerig het persoonlijke verhaal van hun huid! 

Vsm 2