Villa Massa

Optimale zomerse beleving met Villa Massa

In opdracht van Maxxium Nederland heeft Mediaxplain* voor Villa Massa een TV billboard geproduceerd inclusief voice-over. In de zomermaanden wordt het TV billboard uitgezonden voor en na het TV item Zomer voor Food Lovers op 24Kitchen. Recht in de doelgroep en passend bij de zomerse beleving van limoncello. Voor Villa Massa hét moment om zich, als typisch zomers drankje, te introduceren bij de doelgroep. De billboard campagne is ingezet om om de doelgroep kennis te laten maken met het nieuwe uiterlijk van de Villa Massa fles en daarnaast de brand awareness te verhogen. 

Villa Massa

Villa Massa is de nr. 1 limoncello van Nederland en wordt ambachtelijke gemaakt van de zoete citroenen uit het Sorrento-gebied. Een 100% natuurlijk Italiaanse citroenlikeur en draagt hierdoor officieel het exclusieve predicaat 'Liqoure di limone di Sorrento'. 

Vm Nieuwsbrief

Storyboard

Het storyboard is gepresenteerd aan Villa Massa waarna het concept verder ontwikkeld is en zich heeft gevormd tot het uiteindelijke TV billboard. 

Vm Video

Resultaat

Mediaxplain* heeft zowel het beeld als de voice-over geproduceerd. Benieuwd naar het eindresultaat? Klik hier!

Wil jij jouw doelgroep ook bereiken met een TV billboard? Mediaxplain* geeft je hier graag advies over.