Licor 43 Orochata

Web Licor

Ontdek hét geheim van Zuid-Spanje

Groot feest, Licor 43 heeft er een zusje bij gekregen! In de vorm van de overheerlijke Orochata welteverstaan. Deze nieuwe likeur is gebaseerd op Licor 43 Original en geïnspireerd door de regionale specialiteit Horchata van aardamandelmelk, kaneel en citrus. Licor 43 Orochata is sinds augustus verkrijgbaar. Mediaxplain* was verantwoordelijk voor de ondersteuning van de lancering en met succes! 

Door middel van teasers via het social kanaal van Licor 43 werd de doelgroep warm gemaakt voor de nieuwe likeur. Op het moment dat de uitrol voldoende dekking had, is een awareness campagne ingezet. Middels TV billboards op verschillende zenders van RTL en BrandDeli is een hoog bereik gerealiseerd in de doelgroep, de grote formaten online hebben gezorgd voor een hoge attentiewaarde en een aanvullend bereik op de TV-inzet. 

Licor43 2
Tapas2

Win een Spanjaard

Via social media is een activerende introductiecampagne uitgerold. Middels video’s werd de ‘Win een Spanjaard’ winactie ondersteund. De consument werd uitgedaagd om met de nieuwe Licor 43 Orochata Spaanse passie in huis te halen en hét geheim van Zuid-Spanje te ontdekken. Met het paatsen van comments konden deelnemers kans maken op een avondje flamenco dansen met Fernando, pottenbakken met Pedro of heerlijk tapas eten met Tomás. Dit heeft gezorgd voor enorme interactie van de doelgroep en een aantal enthousiaste winnaressen. 

De introductie heeft alle verwachtingen overtroffen. Benieuwd wat wij voor jouw productlancering kunnen betekenen? Neem dan eens contact op met onze specialisten op het gebied van mediastrategie.