Licor 43

Licor 43 en Mediaxplain*: een gouden mix

Fans van Licor 43 zijn gek op cocktails. Dat komt goed uit, want wij zijn dat ook! Vooral wanneer deze cocktails uit de unieke Licor 43 glazen worden gedronken. Samen met Licor 43 zochten we naar een concept dat het engagement niveau van cocktailliefhebbers uit heel Nederland naar de top zou brengen. 

Licor43
1



Afgelopen februari vroegen we de fans van Licor 43 om hun eigen cocktail recepten te delen. “Stuur je meest creatieve recept in voor de ‘gouden mix’ en win een set van de felbegeerde Licor 43 Orochata glazen!”. We ontwikkelden een Facebook app én deelden de nodige inspiratie. Het resultaat? We waanden ons tijdens de campagneperiode in cocktail heaven, want de aanmeldingen stroomden binnen!



​MXP Studio

Deze Licor campagne gaf ons de mogelijkheid om officieel onze eigen MXP Studio in te wijden. Deze nieuwe, compleet verzorgde studio leent zicht perfect voor het ontwikkelen van allerlei in-house producties, zoals product/food fotografie, cinemagraphs en zelfs video content.


Behind

Resultaat inzendingen

Het betrekken van de fans aan de voorkant was een groot succes. Uit alle ingezonden cocktails werden tien prachtexemplaren gekozen waar ons creatieteam haar tanden in zette. Niet alleen zijn we nu onder de indruk van de shaker skills van onze collega’s (zei iemand vrijdagmiddagborrel?), ook wisten we onze opdrachtgever te verbluffen met aansprekende en originele content. In twee dagen tijd zijn er méér dan tien cocktails op diverse manier vastgelegd met een schat aan originele content voor Licor 43.

4

Behind the scenes cocktail fotoshoot

Nieuwsgierig hoe dit eraan toe ging? Bekijk dan de video voor een kijkje achter de schermen.

Ook benieuwd naar de mogelijkheden die onze nieuwe MXP Studio te bieden heeft? Wij staan klaar om het perfecte plaatje te schieten, jullie ook?

Video