Jägermeister

COOLPACK IN
HET ZONNETJE GEZET

BRIEFING

Jägermeister lanceert nieuw product: de COOLPACK – Made for summer! Mediaxplain* kreeg de opdracht om dit product te introduceren onder de doelgroep en een zo groot mogelijk bereik te realiseren.

UITVOERING

Mediaxplain* en Jägermeister wisten deze zomer een optimaal zichtbare mediacampagne te realiseren voor Jägermeister’s COOLPACK. Flexibele promoties maakten het mogelijk om de doelgroep zo relevant en impactvol te bereiken. Door een deel van de campagne enkel zichtbaar te maken bij temperaturen boven de 20 graden, werd de COOLPACK letterlijk in het zonnetje gezet!

Doelstelling
  • Bewustwording creëren bij de doelgroep dat Jägermeister niet enkel een winters drankje is, maar ook in de zomer gedronken kan worden.
De festivalganger is in alle stappen van de festival journey bereikt

Gedurende deze grote zomercampagne hebben we verschillende ‘kleinere’ campagnes gevoerd; van twee Out Of Home flights van in totaal 3.500 vlakken in de grotere steden tot een Digital Out Of Home campagne rondom Pinkpop en Lowlands op relevante locaties én van bannering op diverse digitale platformen (Ticketmaster, Datumprikker, 9292ov, Weeronline en Markplaats) tot een Digital Out Of Home campagne die alleen live ging bij zomerse temperaturen! Daarnaast is de festivalganger in alle stappen van de festival journey bereikt: tickets kopen, campingbenodigdheden kopen, weersvoorspelling festivallocatie checken, de route naar het festival opzoeken en tijdens de daadwerkelijke reis naar het festival.

In totaal hebben wij meer dan 42.000.000 contacten weten te realiseren!

Resultaten

42 MLN

contactmomenten

8.6 MLN

DOOH contactmomenten

6.9 MLN

DIGITALE contactmomenten