SLIMME MEDIAMIX

Om de expositie op nationaal, regionaal en lokaal niveau bekend te maken aan het publiek, pakten EYE, Exposed en Mediaxplain* groots uit! Op 24 mei werd ‘Scorsese - The Exhibition’ officieel geopend met een filmische lancering, uiteraard met Scorsese in de hoofdrol.

Onze specialisten gingen aan de slag met vier sterk afgekaderde doelgroepen en slechts één missie: het realiseren van 60.000 bezoekers. Het bereiken van deze doelgroepen op 3 geografische niveaus binnen gestelde budgetten vraagt om een slimme media-inzet. De sleutel tot succes? Een sterke social campagne, inzet van PR, influencermarketing, OOH, radio, TV en scherp getargete online video! Middels een social- en online videocampagne brengen we het filmische karakter van de tentoonstelling over aan heel Nederland. Terwijl in Amsterdam en omgeving de out of home campagnes niet te missen zijn. Zelfs de pont bij Amsterdam CS staat in het teken van Scorsese!

18 Eye Food More Photography
Eye For Mediaxplain By Kirstenvansanten 45

CREATIEVE CONTENT BOM OP OPENING

Onze creativiteit beperkt zich niet aan enkel een slimme middelenmix. We stelden onszelf ten doel om tijdens de officiële opening een #scorsese content bom samen te stellen die tot het eind van de expositie zijn vruchten af zou werpen. Van de yellow cab uit Taxi Driver tot de boxring uit Raging Bull, pers en influential bezoekers werden ondergedompeld in de films van Martin Scorsese. Ze kregen zelfs de mogelijkheid om in een legendarische scene van The Wolf of Wall Street met Leonardo Dicaprio te spelen!

Bezoek de tentoonstelling

Benieuwd naar  Scorsese - The exhibition? De tentoonstelling is nog tot 3 september 2017 te bezoeken in EYE Filmmuseum. En in de tussentijd zorgt de samenwerking tussen EYE en Mediaxplain* er deze zomervakantieperiode voor dat niemand dat ontgaat!

01 Eye Food More Photography